MTTC - Bojāta manta, Slikts serviss, klientu maldināšana, nekvalitatīvs remonts
Tele 2 centrā tiek nodots telefons uz remontu MTTC centrā. 2 nedēļas gaidu. Zvanu jautāt par remontu. MTTC centra darbinieces atbilde, garantijas remonts atteikts, remonts par saviem līdzekļiem. Prasiju pamatajomu. Pamatoja ar to, ka telefons ir ar ne ražotāja defekties - sists. Uz manu jautājumu, vai uz telefona pieņemšanas nodošanas akta ir minēti šie bojājumi? Un te sāk atklāti maldināt mani, ka ir minēti srāpējimi un kas tur vēl. Es teicu, ka noteikti tie mikroskrāpējhmi būs izmantojot telefonu, bet vai ir tie bojājumi par kuriem man tiek paziņots. Atbilde sekojoša, meistars teica ... Es paziņoju, ka meistars nav Dievs, ka no remonta atsakos un lai telefonu sūta atpakaļ uz Tele 2 centru, vai meklē normālu cilvēcisku risinājumu tam, ka telefons ir bojāts. Atbilde, jums atzvanīs. Gaidu 10 dienas, neviens nezvana. Zvanu pats, sāk spēlēt futbolu, zvaniet tur, zvaniet šur. Sazvanu, atbild sieviete Anita, saka ka nav ofisā dikti aizņemta atzvanīs. Neatzvanija. Zvanu atkal pēc 3 dienam neatbild. Zvanu no cita numura atbild. Melošana un maldināšana turpinas. Sākam runāt juridiskā valodā. Ieslēdzas Anitai apskaidrība un vēlme izmeklēt un atrast, kurš ir bojājis. Es teicu ka man tas ir mazsvarīgi, ka tā ir uzņēmuma iekšējā lieta. Mani jnteresē cits rezultāts. Teica atzvanīs. Brīnums notika, atzvanīja un teica, ka remonts tiks veikts ne par maniem līdzekļiem. Ok, devu zaļu gaismu. Zvana, nāciet saņemt. Vakarā devos saņemt. Ko Jūs domājiet? Ar to nekas nebeidzas. Nākošajā pat rītā telefons atkal uz remontu ar acīmredzamiem sensora nekorektu darbībi (ir ļoti lielas aizdomas, ka remontā netiek izmantotas ražotāja detaļas, bet to analogi). MTTC atbild, meistars nekādus bojājumus nav konstatējis. :)))))) Ko lai labu saka par šo kantori? Tiesa, visi konflikti šeit cilvēcīgi ir risināmi tikai juridiskā ceļā.
Labdien!
Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.
Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss
Komentāri (2)
Gribu teikt paldies par atbildi par remontu P125258. Jūs izdarijāt man lāča pakalpojumu, apgalvojot, ka bojājumi nav konstatēti. Manā īpašumā esošie fakti (pierādījumi) liecina par diametrēli pretējo. :))) Būs vien Jums jāmāca cienīt klients, izvērtēsim arī iespēju, iesniegt iesniegumu par KL likumu noteiktiem likuma pantu pārkāpumiem. Veidosim šo bezatbildības vidi nedaudz labāku!
https://www.sudzibas.lv/mttc/mttc-krapsana-c543481