Reitings Atpūta / Izklaide

Azarta spēles Kafejnīcas, bāri Naktsklubi Picērijas Restorāni Spēles Suši
Sūdzību skaits uzņēmumā
Uzņēmuma uzticības līmenis
Bolt Food
71
7%
Līvu Akvaparks
57
0%
Turkebab
18
6%
Rīgas Nacionālais Zooloģiskais dārzs
16
0%
Befrites
12
2%
Jump IN studija
9
11%
Rāmkalni atpūtas parks
8
22%
Avārijas brigāde
8
19%
Mazais Ansis
8
0%
Minhauzena Pasaule
8
0%
Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs
7
0%
Mc2
5
0%
Vasaras nometne Albatross
5
5%
"Vecrīga" Atpūtas kuģītis
5
25%
AitiņLauvas
5
0%
Annels
5
0%
Tenissevents.lv
4
0%
Bambino atrakcijas
3
0%
Preses Nams kartinga halle
3
0%
Riežupes smilšu alas
3
0%
Riga Cruises Company
3
0%
Lauku šiks
3
75%
Svētki Jums
3
33%
Leļļu teātris
2
0%
Atrakcijasberniem.lv
1
0%
Dark Cloud Riga
1
0%
Mamba ballīšu istaba
1
25%
Event & Wedding Agency RITA Silova
1
0%
West Coast Swing LV
1
100%
Starptautiskais ledus skulptūru festivāls
1
0%
Dobeles novada centrālā bibliotēka
1
0%
StarSpace
1
0%
Gaurats atpūtas bāze
1
0%
Abrakadabra rotaļu laukums
1
0%
Kastos Karpu dīķis
1
100%
Zvejnieku Sēta traktieris
1
0%
Stageart studija
1
100%
Latviabeerfest
1
25%

Līvu Akvaparks - Vilšanās

Vilšanās Sen zaudējis savu burvību. Personāls ir rupjšs un neatsaucīgs. Saprotu, ka bērni var izvest, bet tur atpūšās arī pieauguši cilvēki. Cena garām, bijām piektdienā, lai parādītu ārzemju radiem mūsu akvaparku, bet reāli puse no slidkalniņiem (trubām) nestrādāja, kas mūs visus apbēdināja. Neiesaku nevienam. Nebrauciet, ja braucat tad max uz 2h!

Hesburger - Apkalpošana

Apkalpošana Vakar, 17.novembrī, devos ar ģimeni uz Staro Rīga. Pa ceļam iegājām Olimpijā, konkrēti 2.stāva Heburgerā. Pasūtījām ēdienu. Un gaidījām...gaidījām vairāk kā 20 min neskatoties uz to, ka rindā bijām otrie. Citi klienti, nez kādu iemeslu dēļ tika apkalpoti ātrāk. Bet pats sliktākais - ēdiens tika pasniegt auksts. Tik ilgi gaidīt un vēl auksts ēdiens? Ļoti neforša vieta. Fū. Ir ēsts dažādos Hesburgeros, bet šis ir vissliktākais.

Bolt Food - Krāpšana, slēpjas no klientiem

Krāpšana, slēpjas no klientiem Pasūtījām ēdienu uz 23.50 eur, aizmirsu ka man ir pieslēgta karte, parasti maksāju skaidrā, jo jau iepriekš bija gadījumi ka kurjers vnk neatbrauc! Iedēvu kurjeram 25 eur, pēc minūtes atnāca īsziņa no bankas, ke esmu samaksājis. Zvanu kurjeram pēc nepilnas minūtes, telefons jau atslēgts. Rakstu atbalsta dienestam ka tā krāpniecība, 20 reizes atbild tikai robots. Ēdienu arī nācās izmest arī nekādas atbildes! Firma slēpjās no sarunas ar klientu, nav ne telefons nekas, kāpēc tādiem vispār atļauj strādāt lv vai Eiropā!

Bolt Food - Nav iespējama komunikācija

Nav iespējama komunikācija Neiespējami sazināties, atbild tikai robots, sūta tikai vienas un tās pašas frāzes, lai ko jautātu. Bezjēdzīgi komunicēt ar robotu, palīdzība nav un nebūs. Savu problēmu nevarēju atrisināt! Nekad boltā vairāk nepasūtīšu. Bija problēma izņemt pasūtījumu, jo saasinājās Veselības problēmas-uzleca ļoti augsts spiediens. Vēlējos pasūtījumu atcelt, lai to atkārtotu un nomainītu uz piegādi mājās.0 reakcijas!

Bērnu atrakciju parks Bambino - Slikts serviss

Slikts serviss Bērnu izpriecas aparāti nedarbojas, uz jautājumu vadītājai kur ir visas monētas kuras vajag ievietot tajā, atbilde-visas kaut kur izmētātas (zinu, ka monētas, jo bijām laiciņu pirms. Piedodiet, atvainojiet ja jūs ņemiet naudu 190€, manuprāt ir visam jādarbojas vai arī par niansēm ir jāpabrīdina klients! Lielie krēsli ar virtuālo realitāti vispār nedarbojas, bilde ir, bet tie nekustās! Boulingam bumbas jāmeklē pašiem! Ja ir vēlme izmet naudiņu, droši uz šejieni! Dēļ monētu neesamības, bērni nevar spēlēt pārsvarā neko!

Bolt Food - Briesmīgākas customer supports Latvijā

Briesmīgākas customer supports Latvijā Briesmīgākais klientu atbalsts, kādu vien esmu pieredzējis. Vispirms tev atbild robots, tad aģents, kurš darbojas kā robots, nerisina problēmu un tikai atkārto vienus un tos pašus skriptus, un beigās vienkārši ignorē. Šodien saņēmu sabojātu produktu, un man teica, ka refund nesaņemšu un jāsazinās ar restorānu, kaut gan tā nav mana vaina, un to var skaidri redzēt bildē. Jūsu uzņēmums ir pilnīgi bomžarņiks un mēsl - par ko jums maksā algas, customer supports? Visi mani draugi jau pārgājuši pie...

Адажи чипсы - Плохая экскурсия за 10 евро

Плохая экскурсия за 10 евро Вчера я был на экскурсии за 10 евро и как по мне я отдал 5 евро лишних так как из того что там было это только 1 презентация 2 непонятный vr там где просто показано непонятно как готовят чипсы потом мы сделали свои чипсы всего 60 грам потом нам дали немного чипсов покушать и дали соломку 100 грам а я ждал что нам хотя-бы покажут как готовятся чипсы в живую вообщем 1 словом разочарован

Bolt Food - Krāpšana, klientu serviss

Krāpšana, klientu serviss 03.11.2024. Pasūtīju maltīti par 25€ un gaidīju piegādi. Vairākas reizes piegādes laiks bija pagarināts un pēkšņi pasūtījuma statuss mainījies uz "Piegādāts", bet nekas nav. Izgāju ārā, neviena nav, pasūtījuma nav. Mēģināju sazināties ar kurjeru (aplikācijā ir tāda iespēja), bet man atbildēja kāds autoatbildētājs angļu valodā. Pēc tam sazinājos ar Bolt Food atbalstu un viņi teica ka kurjers mēģināja sazināties ar mani vairākas reizes, bet itkā es neatbildēju. Tomēr kurjers nekad nesazinājas ar...

Novatours - Slikts viesnīcas apmeklējums

Slikts viesnīcas apmeklējums Labdien Novatours  no š. G. 19.10. Līdz 28.10. Bijām viesnīcā, clover magic, Turcijā, belekā. Ceļojumu iegādājāmies pēc kārtīgi nostrādātas sezonas vēlējāmies atpūsties un pagarināt vasaru. 5 zvaigžņu viesnīca un visiem piedāvājumiem kas tajā ietilpst. Vakarā ierodoties viesnīcā mums tika piedāvāta  zupa, kas sastāvēja no pipariem un ūdens, kā ir tā ir, gaidījām rītu jo cerējām ka būs labāk. Un tad sākās visādas ķibeles: ieejot toletē nolaižot ūdeni sāka tecēt pods, izmantojot dušu ūdens gāzā...

TicketPoint SIA - Naudas neatgriešana par nenotikušu pasākumu

Nerekomendēju pirkt biļetes uz pasākumiem no ticketpoint.lv. Jo viņu rīkotie pasākumi ir krāpšana. Pērkot biļeti ir pateikts, ka būs konkrēti dalībnieki, bet pasākumā kāds no viņiem var arī nebūt. Pasākumi ir nekvalitatīvi organizēti un ir daudz neapmierinātu cilvēku ar ēdināšanu, wc trūkumu, programmas vilkšanu garumā. Kids wonderland 2024 - pasākums mūsu pilsēta nenotika un minētais uzņēmums ticketpoint piedāvāja apmeklēt ar tiem pašiem biļetēm apmeklēt zaigo show Valmierā, bet arī ta...

Kurzemes Koki - Krāpšana

After the king suite with a bathtub, which cost us 162 euros, was denied to me and my guests, by the hotel staff, we have been promised a 28 eur refund for the price difference between room 205 and room 302. We had asked for a 100 eur compensation, as well as a formal apology in writing via the local police. They still don't seem to understand.

Bolt Food - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Aplikācija mistisku iemeslu dēļ izvēlējās citu adresi tālu no manas atrašanās vietas un neizvadīja par to nekādu brīdinājumu. Pamanīju tikai vēlāk. Nomainīt pasūtījuma adresi iespējams tikai rakstot ai botam, kas atbild pēc 30 min. Tikai pateica, ka adresi nomainīt nav iespējams jo īstā par tālu (kādas 10 min ceļā) . Pieprasot naudas atgriešanu pateica, ka visi savas saistības izpildījuši un kurjers esot piegādājis uz nomainīto adresi (kādā veidā, ja to nomainīt neļāva?) . Nesaņēmu ne piegādi...

Bolt Food - Niecīga izturēšanās pret darbiniekiem

Niecīga izturēšanās pret darbiniekiem Ļoti slikta attieksme pret saviem darbiniekiem, te praktiski neko nevar nopelnīt. Nesen paliku bez darba un lai vismaz kaut ko pelnītu sāku piestrādāt šeit, tad strādājot 10h dienā tu vidēji nopelni 50-55eur noņem nost degvielu kas ir 20e un vēl nodokļus :D, tu dienā pelni 20,25eur par 10h darba, kas nav baigi viegls, ļoti bieži dod pasūtījumus sākot 1.8e-2.5e tādu ir ļoti daudz kur tev jāpieņem, jāpaņem, jāaizved un jāuzznes uz stāvu, tu nopelni saldējumam, tāds pasūtījums ir katrs otrai...

AtrisinātaBolt Food - Krāpšana, slikts serviss utt.

Krāpšana, slikts serviss utt. Ar katru dienu sliktāks un sliktāks serviss! Mums ēdienā bija KAULS - uzreiz ziņoju Bolt food, gaidu jau 2 dienas - nekādas reakcijas, nekādu atvainošanos no "restorāna", kur sūtījām, nekādu risinājumu no Bolt Food. Joprojām Gaidu! Vēl mēnesi iepriekš bija vnk 9 eiro no mums nozagti! Mēs samaksājām 2x pa 9! Un nekādu paskaidrojumu, atvainošanos, tikai "pagaidiet, vēl risinām". Par sestdienas pasūtījumu vienkārši atbild BOTS! Vēl mēnešus 3-5 atpakaļ risināja CILVĒKI un bija daudz ātrāk un arī...

SIA Valrek Strenči - bērnudārzs?

Ļoti interesanti Strenčos vairāk veikalā, pārdevējas-vienas konkrētas! Dēls pēc skolas un brīvdienās visu dienu dzīvojās pa veikalu🤔 iespējams tā ir tā prakse visur? Jeb tikai strenču valrek veikalā? Traucē iepirkties, audzina skolo un strādā vienlaicīgi... Ne vienu reizi redzēts jau.. Interesanti apvienot pēcstundas ar darbu🫡 cepuri nost strenču valrejam par tādu servisu:)

SIA Biļešu paradīze - Sestdienā internetā neiespējams nopirkt biļetes

Sestdienā Biļešu servisa mājas lapa lielā lietotāju daudzuma dēļ karās un ir neiespējami nopirkt vēlamās biļetes. Tāpēc pērciet biļetes laicīgi, ne tā kā mēs pēdējā brīdī. Iemesls negatīvām emocījām, bet paliksim uz pozitīvā viļņa par spīti visam.

Bolt Food - Плохой сервис

Плохой сервис Компания не думает о своих клиентах, хотят забрать все за раз. И деньги за доставку и за заказ. Которого не было. 4 часа ждали заказ. Ужасное отношение к клиентам.

Klusuma festivāls Toms Adlers - Krāpšana

Toms Adlers - krāpnieks, kas organizēja Klusuma festivālu, lētticīgi cilvēki, kas apmaksā šī mahinātora veidotos pasākumus tā arī nesaņēma kompensāciju par nenotikušo festivālu, kuru 3 gadus pārceļ un pārceļ, biļešu naudu izsaimniekojis privāto parādu atmaksai un aizbildinās ka naudas nav, lai gan paralēli ir izveidojis tā neko maizes pārdošanas biznesu un kaut pa bišķim, bet varētu sākt norēķināties ar tiem kuri vēlējās atgūt savu biļešu naudu! Uz epastiem, messenger un zvaniem neatbild! Darbojas zem fonda "šeit un tagad".

Bolt Food - Apmaksāta prece netika piegādāta

Apmaksāta prece netika piegādāta Prece 17 euro vērtībā netika piegādāta, jo nebija zvana no kurjera, kad laiks par piegādi bija ieildzis, aplikācijā ieraudzīju ziņu no kurjera par durvju kodu, kodu uzrakstīju, kurjeru nesazvanīju, man zvans netika pieņemts, ar otro reizi kurjera zvana izsaukumu pieņēma krievu valodā, uz manu jautājumu, kur un kad saņemšu savu apmaksāto preci, atbildēja,. Ka nevar palīdzēt, jo es neatbildēju uz telefona zvanu, kas ir meli,. Man nezvanīja, un sarunu. Pārtrauca, zvanīju 3 reizi, biju nobloķēta...

Skyhouse. Riga - Pretīgs serviss

Rezervēju vienlaicīgi apartamentus uz diviem dažādiem datumiem - pirmā reize mani vispār nepārsteidza, tik cik skats no 22. Stāva. Būtu zinājusi - otru rezervāciju nebūtu veikusi. Dzīvoklis konkrēti nolaists - uz grīdas izplēsts parkets, kuram pārklāts pāri paklājs, kondicionieri nestrādā, trepēm marga izlauzta, dīvāni smird pēc urīna. Divas reizes atslēdza elektrību - 22;16 uzrakstīja kad kaimiņi sūdzas, mūzika pa skaļu - kaut gan skanēja tikai tv kuram nav pat pieslēgta mūzikas sistēma...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes